Idén tovább bővül az E-alapú ügyintézések száma
Már egy éve, hogy útjára indult a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata.
A nagyvállalatok mintájára a tavalyi évben sikeresen megvalósítottuk a többcsatornás ügyfélszolgálatot és a háttér irodák rendszerét. Már személyesen, telefonon és e-mailben is tudunk segítséget nyújtani a hozzánk fordulóknak. Nem csupán a környezet újult meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződtek – 2017 óta minden önkormányzati ügyet egy helyen intézhet, legyen szó adóról, építési engedélyről vagy szociális támogatásról.
Az ügyfélszolgálat fő erényei:
- Akadálymentes megközelítés
- Családbarát környezet
- Vámos Robi rajzaival díszített vidám gyereksarok
- Ügyfélközpontú, segítőkész ügyintéző kollégák
- Rövid várakozási idő (2017-ben átlagosan 4:53 perc)
- „Hőtérpék” a honlapon a gyérebb forgalmú heti időpontokról, ezzel is segítve az ügyfelek abban, hogy mely napszakban végezhetnek gyorsabban az ügyintézéssel
- Telefonos hívások esetén IVR menürendszer
- Modern ügyfélhívó az ügyféltérben
- Kényelmes váró
- E-ADÓ szolgáltatás
- Modern technikai felszereltség
- A megújult honlapon részletes ügyleírásokkal segítjük a lakosságot eligazodni a hatósági ügyekben. Az ügyintézési menüpontban található időpont foglalónak köszönhetően már otthonról is kényelmesen foglalhatnak a Hivatalunkba időpontot.
- A lakosság számára 2017-ben a Polgármester Hivatal közelében új ügyfélparkoló épült.
- Bankkártyás fizetési lehetőség
2018-ban is számos újítással készülünk a lakosság igényeinek kiszolgálása érdekében. Annyit már most elárulhatunk, hogy az E-adó ügyintézés mellett idén az E-Papír szolgáltatás bevezetésének köszönhetően tovább bővül az elektronikusan intézhető ügyek száma. A további újdonságokról folyamatosan hírt adunk majd.
Ebben az egy évben több mint 17 000 ügyfelet fogadott a Hivatal az ügyfélszolgálaton. Köszönjük, hogy ennyien minket választottak. Őszintén reméljük, hogy továbbra is segíthetünk Önöknek ügyeik intézésében!