Az Állami Számvevőszék munkatársai megkezdték Dunakeszi Város Önkormányzat utóellenőrzését.
Dunakeszi Város Önkormányzat belső kontrollrendszere kialakításával és működtetésével kapcsolatban utóellenőrzést indított az Állami Számvevőszék. Az utóellenőrzés célja annak értékelése, hogy Dunakeszi Város Önkormányzata a számvevőszéki jelentés alapján készített intézkedési tervében vállalt feladatait határidőben és teljes körűen végrehajtotta-e.
Dunakeszi Város Önkormányzat belső kontrollrendszere kialakításának és működtetésének ellenőrzéséről az ÁSZ 2016. december 13-án hozta nyilvánosságra a 16233. számú jelentését. A számvevőszéki jelentés a feltárt hiányosságok alapján fogalmazott meg 5 javaslatot a polgármester és 8 javaslatot a jegyző felé, amelyekkel összhangban az ellenőrzött szervezet intézkedési tervet készített a szabálytalanságok megszüntetése érdekében.
A számvevők megkezdték a felkészülést Dunakeszi Város Önkormányzatának utóellenőrzéséhez. Ennek keretében megismerik az ellenőrzési programot, a korábbi számvevőszéki jelentés intézkedést igénylő megállapításait, a jogszabályi környezetet, valamint rendszerezik és feldolgozzák az ellenőrzött szervezet által beküldött dokumentumokat, adatokat.
http://www.aszhirportal.hu/hu/hirek/utoellenorzes-dunakeszin
Közreadja a Keszi Channel