Az állami beruházó kiválasztotta az előkészítő tervezőt. A húsz kilométeres hegyvidéki útvonal fele alagútban fut majd, de lesznek völgyhidak is. Az új pálya a kelet–nyugat irányú forgalomban autózóknak 35 kilométernyi megtakarítást jelent.
Kiválasztotta a tervezőket az M0-s autóút nyugati szektorának a 10. számú főút és az M1-es autópálya közötti szakaszán a megvalósíthatósági tanulmány elkészítésére a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. A győztes az Unitef-83 Zrt., az Utiber Kft. és a Vibracomp Kft. alkotta konzorcium lett, amely 396 millió forintért vállalta a munkát. A nyertes pályázónak el kell készítenie a környezeti hatástanulmányt és meg kell szereznie a jogerős környezetvédelmi engedélyt – írja a Magyar Idők.k:
Teljes cik
http://budapestkornyeke.hu/itt-a-nagy-bejelentes-az-m0-as-hianyzo-nyugati-szektoraval-kapcsolatban/