Ebből a Magyarországon készült személyautóból nem sok készült, olyannyira, hogy sokan nem is tudnak a típus létezéséről.
A 4 hengeres erőforrás 47 lóereje ahhoz volt elegendő, hogy a mindössze 690 kilogrammos autó 22 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet. A 3,5 méter hosszú 4 személyes autó végsebessége 110 km/h volt.
Az eredeti tervek szerint évente mintegy 200-300 darab készült volna a kiskocsiból, mely azonban többek közt technikai elavultsága és magas ára miatt sem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Újkorában 750 ezer forintot kértek el egy Almáért, amit nagyon kevesen voltak hajlandóak kifizetni érte.
Aki most Almát szeretne vásárolni, annak Dunakeszire kell ellátogatnia, itt ugyanis felbukkant egy kevesebb, mint 35 ezer kilométeres futásteljesítményű, garázsban tartott példány. A lejárt magyar okmányokkal rendelkező különleges magyar autóért 2,5 millió forintot kér a gazdája.
Ez nem kevés pénz, azonban megjegyzendő, hogy a típusból körülbelül csak tucatnyi példány készült, és ezek közül mára vélhetően csak néhány darab maradt fenn.
Forrás: hvg