„Azzal a szándékkal kezdtünk bele a GR Super Sport fejlesztésébe, hogy olyan hipersport-autót alkossunk, amely a lehető legközvetlenebbül adja vissza a Le Mans-i TS050 HYBRID lenyűgöző menettulajdonságait. Ugyanakkor egy könnyen kezelhető gépet akartunk készíteni, amelyben testet öltenek a Toyota Hosszútávú Világbajnokságon elért sikerei és tudása” – kezdi Tomoyama. „Mindez hűen tükrözi új törekvésünket, amely szerint nem egy sportautó továbbfejlesztésével kell versenyautót építeni, hanem egy aktívan használt versenygépből kell kifejleszteni egy sportmodellt. Fogtuk tehát a V6-os biturbó motort és a versenypályákon edződött Toyota Hybrid System–Racing (THS-R) hajtást, és mindezt újszerű, mutatós formába csomagoltuk” – teszi hozzá a nevét rövid idő alatt a sporttörténelembe beíró versenyistálló elnöke.
Forrás: autopult.hu