Veresegyház Városi Önkormányzat Idősek Otthona irodai munkakörbe munkatársat keres.
Feladatok:
- beérkező papíralapú küldemények bontása
- iratok iktatása az intézmény iratkezelő rendszerével
- küldendő dokumentumok, levelek postázásának előkészítése
- iratok irattározása, selejtezése a szabályzat szerint
- kapcsolattartás az ügyviteli területet kiszolgáló szolgáltatókkal
- adminisztrációs ügyintézés, levelezés
Elvárások:
- középfokú végzettség
- felhasználó szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, internet)
- jó kommunikációs készség
- önálló munkavégzés, megbízhatóság, precizitás
- szakmai tapasztalat előny
Foglalkoztatás jellege: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
Illetmény és egyéb juttatások:
- Az illetmény megállapítására és juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
- Útiköltség térítés
- SZÉP kártya juttatás
- Illetmény kiegészítés
Az állás betöltésének feltételei:
Szakmai önéletrajz, motivációs levél, iskolai és szakmai végzettséget igazoló oklevél, bizonyítvány másolata.
Az állás azonnal betölthető.
A munkakör betöltésével kapcsolatos további információt nyújt az intézményvezető.
2112 Veresegyház, Fő út 106.
Telefonszám: 28/386-200, 20/428-55-07
Személyesen: 8-16 óráig.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.