Megoldódik e a 60 éves lemaradás?
Közleményben jelentette be a MÁV, hogy Völgyesi Zsolt Károly általános és műszaki vezérigazgató-helyettes munkaviszonya közös megegyezéssel megszűnik 2019. szeptember 30-án.
Völgyesi Zsolt életéről így ír az IHO:
"A szakember a győri Távközlési Műszaki Főiskolán üzemmérnökként végzett 1985-ben. A MÁV Pályafenntartási Főnökségén 1991-ig dolgozott, majd a Strabag Hungária technológusa, építésvezetője volt 1995-ig. A Főber Rt.-nél 1998-ig a főmérnöki, a Nantucket Mérnöki Kft.-nél 2000-ig a műszaki igazgatói feladatokat látta el. Az ezredforduló után ismét a Főberhez igazolt, és 2006-ig projektvezetőként, projektigazgató-helyettesként dolgozott.
Pályafutása Romániában folytatódott, 2006–2009 között a Drumsev Rt. vezérigazgatója volt, de ezzel párhuzamosan a Swietelsky Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói feladatait is ellátta, majd a Sconset Mérnöki Kft. ügyvezető igazgatói posztján dolgozott. Völgyesi 2010. június 18-i hatállyal lett a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ főigazgatója, majd két év elteltével a MÁV FKG Felépítmény-karbantartó és Gépjavító Kft.-t irányításával bízták meg, de a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium politikai főtanácsadójaként is találkozhattunk vele. Ismereteink szerint Völgyesi Zsolt Károly legutóbb a Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatói tisztét töltötte be."
Az általános és műszaki vezérigazgató-helyettes irányítása alá tartozó három szakmai főigazgatóság zavartalanul folytatja munkáját
– írták.