Ez történt a magyar vasúton 2019-ben Károly Szabolcs cikke:
Részletek:
A nyár derekán, július 16-án a Dunakeszi Járműjavítóban mutatták be a sajtónak a MÁV-Start első elkészült emeletes motorvonatát, a 815 001 pályaszámú Stadler KISS-t. A nagy kapacitású, hatszáz ülőhelyes, kétszintes elővárosi szerelvényekből 2017 augusztusában első körben tizenegyet, majd egy évvel később további nyolcat rendelt meg a vasúttársaság a svájci gyártótól. Az első adagot Dunakeszin szerelik készre.
A teljes cikk itt olvasható:
http://iho.hu/hir/ez-tortent-a-magyar-vasuton-2019-ben-1-resz-200104
Közlekedési káosszal indult a tél a vasúton: a Nyugati pályaudvar egyik kitérőjén és vágányán a tervezett karbantartást nem tudták időben befejezni, emiatt a pályaudvar három vágánya, valamint a Városligeti elágazásig az egyik vágány kiesett a forgalomból a reggeli csúcsban. Pluszban még az időjárás is téliesre váltott: leesett az első hó. Ez a kombináció már jelentős késéseket okozott több vonalon, ráadásul Dunakeszinél az egyik prágai EC autót gázolt, mindkét vágányt elzárva, így a szobi vonalon többórás késések voltak egész nap.
A telhójes cikk itt olvasható:
http://iho.hu/hir/ez-tortent-a-magyar-vasuton-2019-ben-2-resz-200106