Indul a Dunakeszi kártya!
Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.
A Képviselő-testület egy új rendelettel megteremtette a jogi alapját a Dunakeszi Kártyának. Hamarosan indul a kártya kiváltásához szükséges regisztráció. A névre szóló Dunakeszi Kártyát a Dunakeszi App mobilalkalmazáson keresztül, vagy a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán lehet majd igényelni. A Dunakeszi Kártya plasztik és virtuális lehet, lehetőség van mindkét fajta igénylésére is. A kártya ügyfélszolgálati igénylése során lakcímkártya bemutatására van szükség. A kártya mobil applikáción keresztüli, online igénylése során a lakcímkártya digitális másolatát szükséges feltölteni a rendszerbe.
A rövid regisztráció során lehetőség lesz kiválasztani, hogy digitális vagy plasztik kártyát igényelne, amely az elkészülést követően átvehető majd a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, félfogadási időben.
Elsősorban arra buzdítunk mindenkit, hogy regisztráljon a Dunakeszi App-on keresztül, ugyanis ez a leggyorsabb, legkényelmesebb és nem utolsó sorban környezetkímélőbb módja annak, hogy kiélvezzék a kártya előnyeit, ráadásul a virtuális kártya díjmentes.
Aki mégis plasztik kártyát szeretne igényelni, annak előállítási költsége felnőtteknek 700 Ft., diákoknak és nyugdíjasoknak 300 Ft.
Miről szól a Dunakeszi kártya?
- A dunakeszi lakosoknak a városi rendezvények a kártya bemutatásával továbbra is ingyenesek lesznek, hiszen célunk, hogy lakosainknak helyben biztosítsuk a kikapcsolódási lehetőségeket. Ezen felül egyéb kedvezményekre is lehet majd számítani a jövőben.
Ki igényelheti a kártyát?
- Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.
Elektronikusan hogyan tudom majd igényelni?
- Töltse le telefonjára Dunakeszi App mobilalkalmazást a Google Play-ből vagy AppStore-ból.
Amennyiben elektronikusan igénylem a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolványom és lakcímkártya másolatára?
- Igen, ugyanis minden kártya QR kóddal fog rendelkezni, egyénre szabva. Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.
Egy kártyát tudunk többen használni?
- Nem, egy személy egy kártyát igényelhet az egyedi QR kód miatt. A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.
Meddig érvényes a kártya?
- Az igényléstől számított 5 évig.
Melyik lesz az első rendezvény, ahol használhatom a kártyát?
- Terveink szerint a május 1-i Városi Majálison debütál majd.
Forrás: dunakeszi.hu