Minden ami fontos

Indul a Dunakeszi kártya!

Indul a Dunakeszi kártya!

Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.

A Képviselő-testület egy új rendelettel megteremtette a jogi alapját a Dunakeszi Kártyának. Hamarosan indul a kártya kiváltásához szükséges regisztráció. A névre szóló Dunakeszi Kártyát a Dunakeszi App mobilalkalmazáson keresztül, vagy a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán lehet majd igényelni. A Dunakeszi Kártya plasztik és virtuális lehet, lehetőség van mindkét fajta igénylésére is. A kártya ügyfélszolgálati igénylése során lakcímkártya bemutatására van szükség. A  kártya mobil applikáción keresztüli, online igénylése  során  a lakcímkártya digitális másolatát szükséges feltölteni a rendszerbe.

A rövid regisztráció során lehetőség lesz kiválasztani, hogy digitális vagy plasztik kártyát igényelne, amely az elkészülést követően átvehető majd a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, félfogadási időben.

Elsősorban arra buzdítunk mindenkit, hogy regisztráljon a Dunakeszi App-on keresztül, ugyanis ez a leggyorsabb, legkényelmesebb és nem utolsó sorban környezetkímélőbb módja annak, hogy kiélvezzék a kártya előnyeit, ráadásul a virtuális kártya díjmentes.

Aki mégis plasztik kártyát szeretne igényelni, annak előállítási költsége felnőtteknek 700 Ft., diákoknak és nyugdíjasoknak 300 Ft.

Miről szól a Dunakeszi kártya?

  • A dunakeszi lakosoknak a városi rendezvények a kártya bemutatásával továbbra is ingyenesek lesznek, hiszen célunk, hogy lakosainknak helyben biztosítsuk a kikapcsolódási lehetőségeket. Ezen felül egyéb kedvezményekre is lehet majd számítani a jövőben.

Ki igényelheti a kártyát?

  • Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.

Elektronikusan hogyan tudom majd igényelni?

  • Töltse le telefonjára Dunakeszi App mobilalkalmazást a Google Play-ből vagy AppStore-ból.

Amennyiben elektronikusan igénylem a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolványom és lakcímkártya másolatára?

  • Igen, ugyanis minden kártya QR kóddal fog rendelkezni, egyénre szabva. Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.

Egy kártyát tudunk többen használni?

  • Nem, egy személy egy kártyát igényelhet az egyedi QR kód miatt. A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.

Meddig érvényes a kártya?

  • Az igényléstől számított 5 évig.

Melyik lesz az első rendezvény, ahol használhatom a kártyát?

  • Terveink szerint a május 1-i Városi Majálison debütál majd.

Forrás: dunakeszi.hu

Következő TV-műsorok

Események nem találhatóak

Sportesemények

Események nem találhatóak
Hirdetések

Professzionális zenekarok hangosításától a házi diszkóig mindenben profik vagyunk!

Állás

Dohányboltba, dunakeszi munkahelyre munkatársat keresünk 8 órás munkaidőre!

Állás

A Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. azonnali kezdéssel, hosszú távú munkalehetőséget kínál az alábbi munkakör betöltésére:

Tovább

Dunakeszi, Veresegyház, Fót Göd városok hírei és hirdetései!

Dunakeszi Járás hírportálja!

Pest megye 5. számú egyéni választókörzet városainak tudósítója!

Keszi Channel: hírek, hirdetések Kábeltelevízión és interneten!

2120. Dunakeszi Fő út 70.
Postacím: 2122. Dunakeszi Pf. 7.


Fax: +36 (27) 392 193
Tel.: +36 (20) 222 9990

© 2018 Keszi Channel

Search