Elkészült a Szent István park kutyafuttatójának felújítása
A korábbi dróthálóval megerősített fakerítést mohazöld, horganyzott, másfél méter magas fém kerítésre cseréltük, így többek között megszüntettük azt a problémát, hogy a kutyusok át tudják ugrani az alacsonyabb kerítést.
A kutyaitató csapot már tavaly telepítettük, de a fagyveszély végeztével, idén tavasztól üzembe is helyezzük!
A kutyafuttatónak ezentúl két bejárata van, az északi oldalon meghagytuk a régi üzemi, kétszárnyú kaput, hogy esetleges munkavégzés céljából a gépek is be tudjanak menni.
A járványhelyzetre való tekintettel szűk körű megnyitó keretében hivatalosan is átadásra került a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Sportiskola Dunakeszi felújított tornaterme!
A Magyar Röplabda Szövetség, a VSD és az önkormányzat közösen valósította meg a két éve tervezett felújítást, amely nagyban hozzájárul a VSD szakosztályaink megfelelő felkészüléséhez.
Az átadón részt vett a Temesvári István a Városi Sportegyesület Dunakeszi elnöke, Kárpáti Zoltánné iskolaigazgató, Ludvig Zsolt, a Magyar Röplabda Szövetség főtitkára, Szabóné Forgács Gabriella a Dunakeszi Tankerületi Központ igazgatója, Turányi Balázs a Dunakeszi Közüzemi Nonprofit. Kft. vagyongazdálkodási vezetője és Hajnalka Görög a VSD Röplabda Szakosztály vezetője.
Szerdán az Ifjúsági Ház diákokból álló tervezői csapatával Erdész Zoltán alpolgármester úr megtekintette a két lehetséges helyszínt.
Közösen felmérték a területet és az épületeket, a diákokat pedig arra kértük, engedjék szabadjára a fantáziájukat, hogy a következő alkalommal az Ifjúsági Ház tervezőjével közös egyeztetésen dönthessünk arról, hol valósítsuk meg ezt a dunakeszi életében fontos és nagy volumenű beruházást.
Háziorvosi konzultáció
Imre Zsolttal, a Dunakeszi Járási Hivatal vezetőjével és dr. Pál Miklóssal,
a Dunakeszi Szakorvosi Rendelőintézet vezetőjével és Sipos Dávid alpolgármesterrel közös egyeztetésre hívtuk a dunakeszi háziorvosokat, hogy elmondhassák, milyen tapasztalataik, nehézségeik vannak a koronavírus elleni védőoltások beadásával kapcsolatban.
A közel 2 órás egyeztetésen az orvosok hangsúlyozták, hogy a legnagyobb nehézséget a páciensekkel való telefonos kapcsolattartás okozza.
A napi akár több mint 100 hívás ugyanis lassítja az alapellátást, növeli a rendelési időt és az orvosok kiadásait a megterhelt telefonszámlákkal.
A delegáció több tervet is felvázolt a szakrendelő és a város vezetőinek. Végül az a közös megállapodás született, hogy a Polgármesteri Hivatal létrehoz egy információs vonalat, ahol munkaidőben, az orvosok által felkészített, úgynevezett call-centeres kolléga fogadja a hívásokat és tájékoztatja a pácienseket a birtokában lévő információkról.
Így például arról, hogy érkezett-e oltóanyag az adott héten a városba, és az milyen típusú, ki melyik oltást kaphatja meg, vagy, hogy éppen szerepel-e a telefonáló a heti oltási listán.
A megbeszélésen ugyanis kiderült, hogy a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK) hétfőnként küldi meg a háziorvosoknak
az adott héten oltható páciensek listáját. A névsor annak függvényében készül, hogy milyen oltóanyagból tudtak szállítani a városunkba.
Ez most mindenkinek nehéz, de az orvosok és a város vezetői is türelmet kérnek a lakosságtól. Aki regisztrált az oltóanyagért, biztosan keresni fogják.
A Polgármesteri Hivatal munkatársai az egyeztetés után azonnal elkezdtek dolgozni az információs telefonvonal és internetes felület létrehozásán.
Ezek napokon belül elérhetővé válnak, és erről minden fórumon tájékoztatjuk a lakosságot is!
Új lehetőségek a Dunakeszi Kártyával!
Dunakeszi Város Önkormányzata célul tűzte ki maga elé, hogy összekapcsolja a helyi vállalkozásokat a lakossággal. Ezért 2021-től kibővítettük a Dunakeszi Kártya felhasználási lehetőségeit. Már nemcsak a rendezvényekre biztosít ingyenes vagy kedvezményes belépést a kártyatulajdonosok számára, hanem vásárlási kedvezmények is érvényesíthetők vele.
Forrás: Dióssi Csaba posztja